Jeśli nie pamiętasz hasła do swojej skrzynki pocztowej, istnieje bardzo prosta metoda na jego zresetowanie. Wystarczy że posiadasz dostęp do panelu klienta lub swojego serwera.
Gdzie się zalogować?
Zmiana hasła możliwa jest z poziomu panelu Direct Admin Twojej usługi.
Zalogować do niej możesz się pod adresem:
https://sX.pixelcloud.pl:2222/evo/login
gdzie X to numer serwera, na którym umieszczone jest Twoje konto.

Dane logowania wysyłane są podczas rejestracji usługi na główny adres e-mail Klienta.
Gdzie zmienić hasło?
W tym celu udaj się do zakładki Zarządzanie pocztą e-mail > konta e-mail:

Następnie z listy kont pocztowych wybierz skrzynkę dla której chcesz zmienić hasło.
Kliknij ikonkę trzech kropek po prawej oraz Zmiana hasła/nazwy użytkownika:

Wyświetli się wówczas formularz zmiany:

W powyższym formularzu możesz wygenerować nowe hasło do skrzynki pocztowej lub wpisać własne. Pamiętaj jednak, aby hasło było odpowiednio skomplikowane ze względów bezpieczeństwa.